مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی و ابتهال قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران روز های پنجشنبه 28 وجمعه 29 مرداد ماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بر گزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در این مرحله در بخش برادران 40 گروه و  در بخش خواهران 24 گروه که قبلاً آثار خود را به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده اند به رقابت می پردازند و گروهای برتر جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.
 
بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در بخش برادران 11 داور و در بخش خواهران نیز 8 داور کشوری به صورت مجزا به داوری آثار ارسالی خواهند پرداخت.
 
بر این اساس استادان       عباسی       و انجام در  رشته  صوت ،      دغاغله      در  رشته لحن ،     آرزم     و    مومن    ث   انی در  بخش حسن اجراء و هماهنگی ،    نجاریان    در  بخش ارزش ادبی    حاج    اسماعیلی  در  زمینه  متن و اداء ،   امام   جمعه   در  رشته  تجوید ،  حاج ا سماعیلی در  رشته  وقف،    جاودان   در  بخش آداب و شرایط داوری این دوره از مسابقات را بر عهده خواهند داشت.
 
همچنین در  بخش  بانوان نیز خانم ها   گن بدی   در رشته  صو ت ،  صحاف  در ب خش حسن اجراء و هماهنگی،  موسوی  نیا در بخش  حسن اجراء و هماه  نگی، عچرش در حوزه  متن و اداء و ایزدی در بخش آداب و شرایط داوری داوری  این مرحله را به  عهده خواهند داشت.
/2759/